onsdag den 22. maj 2013

Justering af maj 2013-mål

Mine maj-mål kan du læse om her, men jeg kan allerede nu sige, at jeg har taget munden for fuld ved flere af målene.

Derfor har jeg besluttet at skære helt ind til benet og droppe paleomorgenmåltidet og kagebegrænsningen og kun have fokus på at drikke 2 liter vand om dagen resten af måneden. Først når det er 90 % på plads, så implementerer jeg nye mål.

Dette har jeg valgt, da jeg allerede i 2 af ugerne har spist 3 gange kage om ugen og i øvrigt kæmper med at drikke de 2 liter vand om dagen.

Mit yogamål om at gå til yoga 4 gange er nået og jeg har endda en gang til næste onsdag i Yogacentralen. Får også trænet mindst 2 gange om ugen - dog er styrkehold og Gymnasticshold slettet af planen.

Slik rører jeg stort set ikke og næsten heller ikke chips. Der har været smuttere, men det er overskueligt og ikke noget, der vælter min langsigtede plan om at skære slik og chips helt ud af min .. æh.. kost.. på et tidspunkt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar