søndag den 31. marts 2013

En slags sundhedsapril

Inspireret af et par søde mennesker, vil jeg til dels lave april til en slags sundhedsmåned.
Det vigtige er, at det er realistisk. Altså, noget jeg er 90 % sikker på, jeg kan holde.


Forbudt:

- chips
- alkohol
- slik (når jeg har spist de påskeæg der ligger på mit klaver), kiks


Tilladt:
- de påskeæg jeg har liggende og ellers ikke andet slik end 70 % chokolade
- kage
- is (nu spiser jeg ikke så tit is i forvejen, men hvis nu vejret bliver.. forårsvejr, så nyder jeg gerne en sorbetis af og til)

Foto lånt af: Dessert



Egentligt er det ikke så meget anderledes end nu bortset fra at jeg også skærer chips fra. Jeg er ret glad for chips, men jeg tror på at jeg kan lade være. Især hvis jeg ikke drikker alkohol.
Læs evt. mere om mine oprindelige forårsmål 2013.

Jeg er spændt på, hvordan min krop reagerer på de nye tiltag.


Har du justeret i dine nytårsforsæt/mål?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar