lørdag den 2. februar 2013

Status på forårsmål 2013



- så vidt muligt komme til yoga i et yogacenter 2 gange om måneden
- træne 2 gange om ugen (mobilitet/yoga/crossfit/Open Gym)

Uge 1: 1 x yoga
Uge 2: 1 x yoga
Uge 3: 1 x Open gym
Uge 4: 2 x mobilitet
Uge 5: 2 x yoga og 1 x Open gym

Har været til Vinyasa yoga i København Yoga, Hot yoga hos Nalini Yoga og Dynamic yoga i Yogacentralen, så der må jeg siges at være helt med.

Har altså været lidt sløv med at komme op på de 2 træninger om ugen, men nu er jeg ved at være der.


- fortsætte med at skære ned på slikforbruget (dvs. ingen slik. Dog må 70 % chokolade, chips og kage indtages fre-lør-søn)

Der skal strammes op. Jeg har spist summerbird mandler og skildpadder og After Eight (lidt - har altså ikke frådet uhæmmet). Så i hele februar hedder det NUL SLIK.
Jeg har spist kage/chips/70 % chokolade hist og pist og når det passede mig. Det fortsætter jeg med, imens jeg får styr på mit slikforbrug. Derfor er der ingen bestemte dage, jeg "må" spise det i hvert fald i februar. Til gengæld vil jeg have fokus på ikke at købe noget på hverdage.




- fortsætte med at gå til body-sds med fokus på den psykiske del (3 behandlinger tilbage)

Havde en session i januar og har tid igen i februar. Følger planen. Ved dog ikke helt, hvor mange flere jeg har brug for.

Jeg skal i øvrigt i løbet af dette år have 3 uger uden slik/chips/is/kage. Det kan jeg godt. Sidste år havde jeg 2 uger. Hvem ved, måske tager jeg 4 uger i 2014 :-p

Hvordan går det med jeres nytårsforsætter/mål for året?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar