tirsdag den 11. september 2012

Bikram yoga # 2



Puh, det føltes noget varmere end første gang. Allerede under opvarmningen (de første 25 minutter) begyndte jeg at kampsvede. Men så tog jeg træningsblusen af og trænede videre i sportsbh. Derefter var det ok mht. varmen, indtil der var ca. 10 øvelser tilbage. Jeg var på det tidspunkt rigtigt træt af varmen.

Gu' er der varmt og man skal svede. Men jeg havde fornemmelsen af at "koge" og havde svært ved at tolerere varmen. Derudover var jeg svimmel, havde kvalme og var ret sulten. Jeg blev derinde ved hjælp af ren viljestyrke og respekt for frk. Striks. Efter træning lå jeg et par dybe åndedrag for lige at komme ned og satte mig så forsigtigt op. Det blev jeg svimmel af. Så rejste jeg mig forsigtigt op. Det blev jeg svimmel af. Sad ude i loungen lidt tid for at "koge af", drikke vand og få svimmelheden væk, før jeg skulle i bad.

Var koksrød i ansigtet efter at have været i bad og opgav det med creme, da jeg stadig svedte.

Er spændt på hvordan jeg oplever varmen, når jeg træner eftermiddag/aften og har fået mere at spise i løbet af dagen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar